sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Dezamăgire...

Nu am mai scris de ceva vreme..nu că cineva ar citi ceea ce scriu sau mi-ar simţi lipsa..
[Acum mă simt prost, mă simt proastă..şi Căzăcel ar adăuga: " te simţi cum eşti..!"]

Mda..dar ca să trecem de partea asta care mă indispune, am să vă povestesc ce am mai facut în ultimul timp..

Păi m-am înscris la un curs de neogreacă..unii mi-au zis că nu am avut ce face..dar mie îmi place foarte mult..e dificil, dar sper să mă descurc..e o limbă greu accesibilă, poate asta m-a şi determinat să continui cursurile..poate asta o face şi mai interesantă..

M-am înscris în ELSA după mai multe peripeţii..si sunt happy ca am gasit aici persoane care stiu sa te sprijine, sa te incurajeze si sa se distreze.

Iar acum abia aştept sa fac practică la Parchetul de pe langa Tribunalul Iaşi. [asta după sesiune]
Si iata ca am inceput si practica..sincer ma asteptam sa se ocupe mai mult de noi doamna prim procuror C.P., dar inteleg ca are multa treaba la Parchet, mai preda si la INM..deci fie..oricum, am avut ocazia sa studiez un dosar destul de controversat, ma bucur ca am aflat mai multe detalii despre acesta.

2 comentarii:

  1. interesant :) si bafta in kontinuare :) ( si mie imi palce sa ma implic in multe chestii de genul :P )

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm..nu e chiar asa de interesant..e mai degraba obisnuit:)

    RăspundețiȘtergere