miercuri, 14 aprilie 2010

Încă două şi mă duc..

Respir uşurată după ce am scăpat de un examen tare urâcios. O materie nu foarte grea, dar în care îmi prind urechile. Mai am încă două şi scap.

Dar, nu despre examenele mele vreau să vă vorbesc, ci despre o chestie foarte drăguţă, pe care am citit-o ieri, un principiu... cam utopic:

PRINCIPIUL RESPECTULUI ŞI CONSIDERAŢIEI FAŢĂ DE CONTRIBUABILI

Eh? Nu sună bine? Dar oare cât de pus în aplicare este? Aş fi curioasă câţi funcţionari respectă pe cel care contribuie la binele tuturor, pe românul care plăteşte taxe, impozite, contribuie la sistemul de asigurări sociale, dar care când are nevoie de un anumit serviciu ori necesită o anumită informaţie se trezeşte cu uşa închisă în faţă!Oare cum ar reacţiona doamna care stă la birou, de partea cealaltă a ghişeului, care are impresia că taie şi spânzură mai ceva ca un conducător, dacă o persoană i-ar reproşa că încalcă acest principiu? Eu spun că ar râde cu lacrimi.
Îi rog pe cei care au avut experienţe plăcute să ne împărtăşească aceste exemple pozitive. Ştiu că nu se va înghesui nimeni, dar nu se ştie niciodată.
Spre final, câteva poze din vacanţa care tocmai a trecut şi o melodie:








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu