sâmbătă, 14 august 2010

Fără titlu.



Nu mă pot hotărâ asupra stării în care mă aflu, iar pe cale de consecinţă nu mă pot gândi nici la un titlu pentru ceea ce voi scrie. Vor fi idei alandala. Nu că aş fi scris vreodată ceva cu înţeles.

Astăzi parcă am căzut într-o prăpastie. Toate chestiile pe care am încercat să le evit m-au depăşit. Nu mi-a mai păsat, am fost indiferentă, iar acum e mai rău. Ca un balon pe care îl umfli, îl umfli până când se sparge...sau ca un vulcan care tot adună lavă undeva sub pâmânt până când erupe...
Poate e şi pentru că persoane la care am ţinut foarte mult nu mai sunt alături sau sunt plecate sau abia au plecat...poate pentru că mereu vor exista persoane care să îţi taie ramura de sub picioare când ţi-e lumea mai dragă.


Astăzi...nu trebuie decât să găsesc forţa de a redeveni persoana veselă şi optimistă dintotdeauna.


Vezi mai multe video din Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu