luni, 14 decembrie 2009

Am intrat in Cartea Recordurilor!



Vineri, 11 decembrie 2009 in fata Palatului Culturii din Iasi s-a realizat Cea mai mare funda umana din lume, 4851 de persoane au participat la acest eveniment alaturi de Fundatia Alaturi de Voi si inca 140 de colaboratori, printre care s-a aflat si Societatea Crucea Rosie Filiala Iasi - implicit si eu. Dupa ce acest record va fi omologat vom intra in Cartea Recordurilor, nu pentru cel mai lung carnat, cum spunea Cazacel, ci cu un gest umanitar. Bravo Noua!



Prima actiune la care am participat in calitatea de voluntar la Crucea Rosie a fost un succes! Am fost 40 de voluntari nebuni, care in ciuda frigului pe care l-am indurat, am stat acolo in semn de solidaritate cu persoanele infectate HIV. Mai mult, pentru a ne incalzi Dragos Preutescu- liderul tineretului din Crucea Rosie- a venit cu ideea sa ne facem masaj "anti-frig" unul celuilat. Am jucat apoi fripta, ar fi putut fi cea mai mare fripta din lume, cu cativa dintre membrii Asociatiei Vista, pe care Dragos a infiintat-o. Cel mai emotionant moment a fost faptul ca, timp de 2 minute am pastrat tacerea, in semn de reculegere in memoria persoanelor decedate din cauza SIDA, dupa care am dat drumul la baloane ce purtau insemnele campaniei Deschide-ti inima. Sunt la fel ca tine! ( unii nu au mai putut astepta, din ignoranta sau din necunostiinta au dat drumul la baloane inainte). Cu inima plina de multumire sufleteasca ne-am indreptat unii spre casa, altii la sediul Crucii Rosii pentru a canta colinde.

Un comentariu: