joi, 18 februarie 2010

Bună din nou!

Da, pentru că nu am mai scris de ceva vreme, am fost niţel ocupată cu stresiunea, cu problemele care nu le doresc, dar se pare că ele pe mine mă vor..
Vorbind aseară cu draga de Silvana mi-a zis că nu am mai postat nimic pe blog, nici macar o glumă, nici macar un videoclip, nici măcar un citat mic, mic, mic, mic, mic, mic, mic, mic, mic, mic, mic, mic, mic, mic, mic, mic, mic, mic, mic, miv, mic, mic, mic, mic, mic, mic, mic, mic, mic, mic, mic, mic, mic ( aceasta a fost pentru vărul meu Marian pe care ar trebui să îl auziţi spunând bancul cu elefantul şi cu şoricelul )...nimic. I-am spus că oricum voiam să vă povestesc ceva, dar la sfârşit de săptămână, acum iată că nu am mai aşteptat şi încerc să scriu. Şi spun că încerc, pentru că îmi ia destul de mult timp ca să scriu cu diacritice, cum ar fi trebuit de la început să scriu, dar sper că pe parcurs mă voi obişnui şi voi scrie
româneşte.
Ce am făcut în vacanţa v-am mai spus. Am umblat, am dormit, ce să mai, mi-am încărcat bateriile la maxim.. maxim am zis..dar se pare că sesiunea prelungită şi vremea mult prea schimbatoare mi-au sleit puterile, aşa că, acum am câteva zile la dispoziţie ca să îmi revin, pentru că începe semestrul al doilea, încep recrutările pentru ELSA şi vine primăvara.
Va urma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu