sâmbătă, 20 februarie 2010

La mulţi ani Anuţa!

Ehehe..

Marţi a fost ziua de naştere a prietenei noastre Ana şi evident nu puteam lăsa acest lucru să treacă pur şi simplu. Aşa că ne-am strâns o mână de oameni şi ne-am propus să o surprindem.
Ea era în Iulius Mall şi acesta a fost platoul surprizei noastre.

Din tortul prea însiropat, dar delicios se scurgea siropul..Bulbuca tot îl bătea la cap pe Mihai să ţină dreaptă cutia cu tortul..am urcat la etajul 2 unde se aflau Ana, Bogdan şi Marian..

"-Dar cu Liviu ai vorbit?!"

Coboară repede la etajul 1 până nu te vede Ana şi sună-l pe Liviu..trebuia să ajungă în câteva minute..

Urcă din nou la al doilea etaj. Scoate Bulbuca lumânarea, dar când să o punem în tort şi să o aprindem..oups, nu aveam foc..

Îşi ia draga de ea inima în dinţi şi abordează o prima persoană..

"-Îmi pare rău, dar nu fumez."..great.."-Nu vă supăraţi, aveţi un foc?".."-Da."..

Şi scoate omuşteanul o bricheta..Bulbuca îi întinde lumânărica..Nenea mirat o aprinde după o serie de priviri care parcă întrebau curios "-Sunt filmat cu camera ascunsă?"..."-Hapi barthday!".

Ok. Am trecut şi peste asta.

Şi ajungem la masa Anuţei..noi- Muuuulţi ani trăiascăăăăă, Muuuulţi ani trăiascăăăă, La mulţi ani! Ea surprinsă, rămăsese fără cuvinte, evident nu se aştepta. Noi emoţionaţi, ea emoţionată..

A fost o seară de pomină. Trebuia să stăm foarte puţin, am stat vreo trei ore..Am stat la cioace, am mâncat shaorma, tort, suc cu acid, şampanie..Am pus pe noi muuulte calorii, dar a meritat.


2 comentarii:

  1. N-ai precizat că tu a doua zi, de dimineaţă la 8, aveai examen... :))

    ptiu ptiu..ce zi superbă, ce persoane extrem de dragi împreună. Şi sper sa mai avem muuulte zile aşa... all for one and one for all! :D

    p.s. din poză mai lipsesc 2 persoane: Mişulică, fotograful...şi Liviu, întârziat din cauza examenului vieţii :-j

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, am uitat să îi menţionez, uituca de mine că doar îmi tot spuneam să spun cine e în poză şi cine mai era cu noi..

    Eh, dă-l încolo de examen că a fost mărire, bine că nu era restanţă..

    RăspundețiȘtergere