duminică, 16 august 2009

Iesirea de duminica..


Dimineata aceasta nu a inceput prea promitator, dar pana la urma s-a transformat in una dintre cele mai faine zile din vara aceasta..
Dupa ce ca am adormit pe la ora 2 de noapte m-am mai trezit si devreme..pe la 8:D....o prietena m-a invatat sa nu mai dorm pana tarziu duminica, se poate ca preotul sa fie in biserica si eu sa lenevesc in pat?:P ntz, ntz, ntz..
Totusi eram foarte somnoroasa si fara niciun chef..ma simteam ca o pierde vara..
Pe la ora 2 m-a sunat una dintre cele mai bune prietene ale mele..draga de ea..nu o mai vazusem de o luna, a fost plecata in vacanta intr-o tara mai calda decat Romania..s-a intors de o saptamana in tara, insa nu stiu de ce, dar nu am avut cand sa ne vedem..avem o viata destul activa amandoua...ne-am intalnit pe la ora 16 la moldova mall: eu, ea, prietenul ei si inca o prietena foarte buna, cu care inca din liceu formam "trio-ul de soc"..am mancat cate o inghetata la etajul 5...parca eram in Cloud 9..
dar, apoi ce sa mai facem?!
Ne-am luat o sticla de suc..cate o shaorma si am mers pe malul unui lac..Aroneanu, parca..mai incolo de Ciric in orice caz:D dupa ce ne-am "buftit" cu mancare ne-am intors cu burta la soare si am stat la povesti..ce am mai ras, Doamne! =))
A trecut un stol de berze deasupra noastra...sunt cel putin ciudate, ma rog..zburau pastrand o oarecare ordine in asezarea lor, oare in functie de ierarhie? sincer nu stiu, dar de ce or fi ocolind o parte din traiectorie pana au plecat spre o anumita directie, cand puteau sa zboare pur si simplu in linie dreapta fara sa mai inconjoare?..poate aveau prea multa energie, poate isi luau ramas bun de la acele dealuri..eh:-J.. ipoteze:D oricum, bine ca nu ne-au facut niciun cadou:-D...
Niste oameni care au facut un gratar la mica distanta de noi au plecat si au lasat focul aprins..evident ca prietenei mele, draguta si preocupata de natura cum o stiu, i-a venit ideea sa mergem sa stingem focul..daca acesta s-ar fi extins?! ce tragedie..
Am jucat badmington..sau mai bine zis eu si prietenul Sandei am incercat sa o invatam si pe ea sa joace..cata silinta isi dadea, ambitioasa si perseverenta ca si mine..se vede ca cine se aseamana se aduna:>
Am aruncat cu pietre in lac..voi stiati ce nesimtite sunt broastele? pe bune, aruncam cu pietre inspre ele, dar nici vorba sa se miste de acolo...tantarii nu mai zic..
Cand intr-un sfarsit s-a innoptat am zis sa mergem si noi acasa..nu de alta, dar maine sunt de serviciu si nu vreau sa dorm pe mine la munca:D
Poate felul in care mi-am petrecut ziua o sa vi se para monoton, fara nimic special.. ce e drept nu am eu un talent innascut in ale povestirilor..dar, eu m-am bucurat ca am petrecut ceva timp impreuna cu prietena pe care nu o vazusem de multa vreme.. si acest timp este pretios..


Iata cum s-a transformat ziua de azi din ceva

lipsit de speranta, intr-o noua amintire frumoasa..

Un comentariu:

  1. Ti-am zis ca este "pacat" sa dormi duminica dimineata, cand este preotul in biserica, deoarece el tine Slujba pentru noi, iar in semn de recunostiinta NOI DORMIM??? Off, AncutiQ...ti-am zis ceva de rau vreodata? :-"

    RăspundețiȘtergere