luni, 17 august 2009

O incercare de ceva..


Candva am incercat sa fac parte dintr-o trupa de dans..pacat ca nu am fost compatibila cu dansul:D

Oricum ceea ce vreau sa spun este ca ansamblul de dans experimental "Coconite" este ceva unic in tara noastra. Nu pot avea decat cuvinte de lauda despre munca extraordinara pe care o depun membrii trupei si ideile inedite pe care le are coregrafa ansamblului.

Si nu spun aceste lucruri doar pentru ca am fost membra a trupei sau fiindca cea mai buna prietena a mea inca face parte din acest ansamblu:P, ci deoarece am vazut cu ochii mei ce proiecte au lansat.


Daca doriti sa va convingeti cautati filmulete cu dansurile ansamblului pe youtube.com sau vizitati: http://trupacoconite.blogspot.com. Imi veti da dreptate:)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu